härlig helg

har tillbringat min helg hos pappa :)
Mycket kul att få träffa och umgås lite med han!
Vi var i falun hela lördagen där det blev en hel ute-dag!

Kom hem sent och var helt slut så hann bara duscha sen somna jag direkt .

Nu har jag gått och blivit assjuk också, förkyld som bara den!!! :(
dumma kyla lovar det är dens fel ..

tyvärr
blev det inga bilder från lördagen hade inte tanken på att ta några men men.
ni får klara er utan ;)

Mycket bra helg iallafall. har under denna helg även uteslutat att jag ska ta tillbaka skidåkningen till mitt liv :)
Pappa och jag ska åka vasaloppet nästa år så nu blir det att ligga i med träning :D



i know, suddig bild men min dator laggar så kan inte fixa..
Ska sova nu och hörde att bästa filmen ghost ship börjar nu :D wowowowoppA
älskar den , om ni inte sett den så är det ett MÅSTE

godnatten min tutterduvor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0