stolt ,

Ska börja med att säga hur sjukt stolt jag är över mig själv!
Gick 5 kilometers rundan uppe i tripphult med Amanda idag :)
Skönt som fan och jätte trevligt att bara powerwalka och prata strunt!
Sen nu kommer det mest imponerande.... lyssna nu....

sökt 203929238 tusen jobb idag :)
jag vill ha ett jobb som jag kan trivas på och känna att jag vill gå till jobbet.
& jag tror jag hitta mitt drömjobb med tanke på vad jag helst vill jobba med men tyvärr jag inte kan pga alldeles för dålig inkomst!
hoppas snälla jag får napp på det här nu:D


nu blire bingen för imorgon är det 5 kilometarn först och sen jobbmässa med josselikossi <3



peace out bitches :)

jag är så jävla snygg ? kalle anka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0